dinsdag 28 februari 2017

Polkadoodles Choosday

Hallo allemaal,

Google translate in the side bar

Joehoe..... misshien hadden jullie het al gezien aan de badge op mijn blog, maar ik ben Designer voor Polkadoodles Choosday team.


Challenge is alles mag. Sheet kun je HIER vinden.
Dit is mijn eerste kaart voor het team.



Het is een wekelijkse challenge en zou leuk zijn als jullie meedoen.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier.

Groetjes Hester

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het DT-schap ! Een prachtige kaart heb je gemaakt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Hester!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super adorable card and stunning design...hugs Željka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous!!! Love the soft colours xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love this Hester! Very pretty! Welcome to the team! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A beautiful card Hester, such a pretty image and lovely design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card Hester's. Welcome to the team.❤

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely Hester and welcome to the team x

    BeantwoordenVerwijderen