Pagina's

donderdag 15 maart 2018

Whimsy Challenge

Hallo allemaal,



Google translate in the side bar 



Nieuwe challenge begint Whimsy Stamps altijd alles mag

https://whimsyinspires.blogspot.nl/



Heb je geen Whimsy stempel kun je HIER 
kijken voor Freebies




Ik heb deze kaart gemaakt
Stempel: Fairy and her Bunny
ingekleurd met Copics
papier: Pion Design
 Hieronder link naar producten



Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier
 
Groetjes Hester
  
*NEW Fairy and Her Bunny

8 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart met prachtige papiertjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een lief kaartje! Volgens mij heb ik er best veel van Whimsey, alleen wist ik dat niet. Ik heb eens afdrukjes opgestuurd gekregen van iemand. .vandaar.....nu ik deze zie schiet me dat te binnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en lieve kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my Hester, this is absolutely gorgeous work. I love your image which you have coloured so nicely and love your colours and your design is fabulous. Nice work. Thank you for sharing with us over here at Morgan's Artworld Challenge, best of luck with your entry.

    Annette DT for  http://morgansartworld.blogspot.com.au/<br

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit een snoezige kaart Hester!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!
    Bernadet *DT*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So sweet and simply darling. So glad you entered the Morgan's ArtWorld challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi!
    Wat leuk dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt....bedankt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart! Dank je wel voor het meedoen met de challenge bij Cheerful Sketches.
    Ditta (DT)

    BeantwoordenVerwijderen